Aku Juga Yang Salah, Dah Kau Tak Reti Nak Jaga BF@Gf Kau

11:37:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera



Gerun tak tajuk kat atas tu, risau jugak nak post benda ni sebenarnya tapi atas dasar ingin tahu, aku utara kan juga

soalan yang bermain di minda aku

"kenapa orang selalu salah kan orang ketiga dalam sesuatu hubungan yang retak, tak semestinya orang ketiga ni tahu, entah-entah dia pun kena tipu, tapi kalau yang menggedik dengan menggatal tu lain kira ar, dah tahu orang tu dah berpunya apsal kacau line plak, aku dush sekali naya ja"

apa pendapat korang pasal perkara ni, terus terang je, tak kisah kalau nak luahkan perasaan pun tak pe

sila komen
terima kasih

You Might Also Like

2 Pendapat

  1. Hmm sebenarnya, kalau boleh, kita tak boleh terus serang orang ketiga tu. Cuba selidik dulu. Yelah, mana tahu dia pun kena tipu, bolehlah kita selamatkan dia sekali. Tapi sebenarnya, kalau buah hati kesayangan ada org ketiga, lepaskan saja dia. InsyaAllah, kalau dia jodoh kita, dia akan bersama kita juga akhirnya :)

    BalasPadam
  2. Hmm, lebih baik kiranya kalau kita tak serang orang ketiga tu dulu. Dalam hidup ni, kita tak boleh nak main serkap jarang je, nanti kalau salah orang, kan ke susah? Siasat dulu betul betul, cari jalan yang terbaik :)

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!