Kau Gila, Cinta 2 Orang Lelaki Dalam Masa Yang Sama!!

11:38:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera



apa masalah pula pada hari ini?

cuba korang ingat-ingat kan balik, pernah tak korang jumpa perempuan yang berperangai macam ni, lelaki normal la, lelaki memang macam tu, tapi kalau perempuan aku jadi pelik sikit, kawan aku pun ada cerita kat aku, jadi confuse pulak,

"wei, aku nga main mesej ngan sorang mamat ni, hensem jugak la, kaya pulak tu, aku rasa dah jatuh cinta pulak ngan dia"

"kau ni apa kejadah nya, kau dah ada pakwe kot, ke kau dah hilang akal? punya la baik pakwe kau, bole pulak kau buat perangai, kau tu perempuan, sedar sikit"

ha, paham tak, dialog pertama tu ialah perempuan yang aku maksud kan dan dialog kedua tu kawan dia, pada pendapat korang apa yang korang rasa dengan perempuan yang macam ni punya perangai, aku sendiri pun tak paham. Macam-macam perangai ada. rasa menyampah pun ada kot

sila komen,
terima kasih

You Might Also Like

3 Pendapat

  1. manusia ni kadang2 mudah teruja dengan 'benda baru' sebab tu la hati cepat berubah..ahaks. :) tapi law gitu takpayah kapel la...haha

    BalasPadam
  2. mungkin sebenarnya, perempuan tu bukan betul betul cintakan lelaki yang dia tengah ada hubungan tu. dia sekadar nak main main lah tu. sekarang mungkin seronok, tapi setiap apa yang kita buat akan di kembalikan semula pada kita, samada kita sedar atau pun tak.

    BalasPadam
  3. klo pakwe baik mmg x ptt buat mcm 2....
    tp kalau pakwe pun main kayu 3...mmg layak buat dia cm2...
    biar dia rasa....

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could