Kau Ingat Kau Bagus Sangat Lah Tu,

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Aku aka saya amat lah berbesar hati sebab follower dah meningkat, tapi masih belum berpuas hati sebab pendapat dari korang masih berkurang, maybe sebab aku jarang bw kot, apapun, aku memerlukan support semua pembaca tak kira la sesiapa pun, tak nak follow tak pe, cuma pendapat yang amat-amat diperlukan sangat, then, kalau korang ada masalah, korang cerita je, nanti aku post kan, tak payah taruk nama kalau tak nak

ok, berbalik kepada tajuk kat atas ni, ha, bapak ganas ayat aku tuh, ah lantak aku tengah marah ni,
sebenarnya aku rasa benda ni mesti pernah terjadi  kat korang,

A: "woi, kau buat kerja ni, make sure siap lagi sejam"
B: "gila bapak kau, mana sempat kalau nak salin dalam 100 salinan ni, kalau potostet tak pe gak, "
A: "ah, lantak kau, ada muka aku ni nampak macam aku kisah, ?,kau buat kerja kau"

tengok sapa tak baran, B: "mentang kau ada jawatan, boleh pulak nak buat aku ni macam kuli batak kau, dah la gaji sama. aku pulak buat kerja lebih."


tarik nafas, woah, dasyat aku, sekali napas je, aku taip ni, marah sangat ar tu, okay2, apa pendapat korang dengan manusia yang perangai macam ni. banyak situasi boleh relate ni, cuba korang pikir2 kan...

sila komen, sayang2 ku
terima kasih.