Saya nak join Bloglist Panggil Aku Han

10:49:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

wah, macam sopan je aku ni, ber"saya", tengok lah tajuk kat atas tu, hehe

okay, aku nak join Bloglist Panggil Aku Han, so siapa2 yang masih nak join, ha cepat tinggal berapa jam je lagi, korang klik kat banner yang hensem kat bawah ni


komen pasal blog Han ni, actually aku minat blog yang warna dia lembut, sebab macam suci. Tapi blog Han warna putih, tak pe la terpulang pada owner, macam aku jugak main taram je warna yang aku suka, asal kan tak sakit mata dan sakit ati, hehe

disebab kan kau Han, aku yang tak letak bloglist, aku akan mula letak kan, 

itu saja, terima kasih

You Might Also Like

4 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

Cara Hasilkan Mashed Potatoes Yang Gebu Dan 'Creamy'

Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Buat Cheesy Wedges Sendiri