Aku Kan Comel

2:13:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

aku rasa dia comel, haha, gila ar

comel??ah perasan tahap gaban kau ni, normal kan kalau korang jumpa orang yang perasan dia tu comel, or cantek or hensem, betul tak. 

aku tak kisah, tapi aku sendiri rasa malu kalau dia puji diri dia sendiri, kalau yang melawak tu tak kisah, tapi yang betul2 perasan, 

memang la kena hargai rasa cantik kat diri tu, tapi malu ar, bagitau kat orang 

aku yang comel ni pun tak bagitahu kat orang yang aku ni comel, sebab apa? sebab aku rasa malu, haha

motif aku buat entri ini ialah sebagai pesanan, jangan kita berbangga sangat, semua manusia bagi aku comel, huhu

kadang2 kita tak sedar kita ni dah merendah orang lain, so fikir-fikirkan

terima kasih

You Might Also Like

4 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!