Aku Teraniaya

Assalamualaikum dan salam sejahtera

hadiah dari minah Google


aku tak pernah minta yang buruk-buruk pasal orang yang aniaya aku ni, tapi kan maybe Allah nak tunjuk kat dia,  aku cuma doa semoga Allah tunjukkan apa yang pernah aku rasa waktu dia buat kat aku dulu,

agak emosional entri aku malam2 cenggini, tapi itu lah, bila aku dapat tahu apa yang terjadi kat dia, aku rasa aku sedar satu perkara, Allah tak kan biarkan hamba Nya melampaui batas, Allah beri petunjuk supaya hambaNya bertaubat,

aku bukan pandai sangat bab-bab agama ni, dan bukan nya nak berceramah, ilmu aku ni dah la kurang,
aku kalau boleh nak ingat kan kawan-kawan aku, kita hidup ni bukan sorang2, ada manusia kat keliling kita, dats mean kita kena la menjaga hati orang lain, jangan buat perkara yang buruk pada orang, sebab pembalasan Allah tu tak kira masa, tambahan doa orang yang teraniaya ni memang Allah makbulkan.

itu lah, aku ingat diri aku dan semua kawan-kawan aku, kita kalau buat salah pastu kalau dah tahu kita ni salah, cepat-cepat minta maaf, sebab kita tak tahu kan bila kita pergi,

minta maaf
dan terima kasih sudi baca.