Aku Teringin

12:24:00 PTG

teringin pula aku nak design blog aku ni sendiri tapi aku tak pandai, huhu

nak suruh orang buat aku tak da sen, gaji memang lambat ar nak dapat, so, korang akan paham kan sebab apa blog aku ni nampak buruk bebenor,

kalau korang rasa nak komen pasal blog aku pun boleh, aku tak marah, boleh la aku edit sikit-sikit,

mesti sakit mata memandang kalau tengok blog aku ni,
aku sendiri tak paham apa yang aku merepek ni..

You Might Also Like

5 Pendapat

  1. :)ok la ni..simple da menarik..

    sabar la semua bermula dari 0 pendamba pun mula dari kosong..rajin2 la google nak edit blog taw..;)

    BalasPadam
  2. tak tahu buat google je..
    contohnya kamu nak buat header taip je la "tutorial buat header..."
    ikut je la mana2 tutorial yang kamu suka..

    atau pun kamu nak buat garisan keliling blog..
    cari pulak "tutorial buat garisan keliling blog.."

    ikut step2 yang dia suruh tu..
    senang je cuma nak rajin mencuba je.jangan takut2..kalau takut,buat satu blog baru untuk cuba2 tutorial..

    BalasPadam
  3. pendamba dan kak diana, terima kasih, itu lah teringin nak cuba-cuba tapi takut musnah satu blog ni, hehe, tapi keinginan nak mengubah tu memang ada, terima kasih atas nasihat pendamba dan kak diana, :)

    BalasPadam
  4. cuba je. saya pun mula2 blog memang buruk dan berat gila. lama2 saya cuba dan testing dan google cari tutorial, Alhamdulillah, blog saya jadi blog yang dah ok gak.

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  5. ok aq baik hati nk renovate blog..huhu

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

Cara Hasilkan Mashed Potatoes Yang Gebu Dan 'Creamy'

Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Buat Cheesy Wedges Sendiri