Kau Benci Aku Ke...Ada Aku Kisah!!!

8:05:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera


aku culik dr fb sumone



kalau nak diceritakan pasal benda ni memang ramai yang nak luah kan rasa ramai orang tak suka dia, ada orang benci dia sebab dia cantik, katanya la (ini org panggil perasan)

benci sebab rampas teman lelaki someone, benci sebab ayat awek someone, macam2 la benci nya

ha, sebab apa orang benci kat korang, sebabnya
dia tak mampu jadi macam kita, so kepada sesiapa yang terasa diri tu dibenci atas sebab2 yang tak sepatutnya abai kan sebab nya, dia benci korang sebab dia jelez kat korang, dia nak jadi macam korang tapi tak boleh, 

hal ni untuk perkara yang tak sepatut nya, andai kata kita ni memang jahat nak mampus, tak payah la kita ingat orang jelez sebab dia nak jadi macam kita ni, tapi sebenarnya dia memang benci dengan sikap kita,

sila tafsirkan maksud yang aku berikan dengan tepat ya

terima kasih, 

*semakin hari, makin ramai follower, aku harap komen pun bertambah, huhu





You Might Also Like

2 Pendapat

  1. apa mau pggil kmu ni ekk? name pls?hehe

    yup..betul2..org yg x suka kita tu sbb dia jeles sbnrnya..jeles xmampu jd mcm kita..weeee

    BalasPadam
  2. kdg2 dia benci pun sebab kita ada buat benda yang meluat bagi dia..tak gitu??

    sy suka buat benda meluat,tu pasal bnyak orag benci..sedihhhhhhhhhhhh

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

Cara Hasilkan Mashed Potatoes Yang Gebu Dan 'Creamy'

Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Buat Cheesy Wedges Sendiri