Bentuk Badan Wanita

6:04:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera




kenapa banyak botol air dan kebanyakan barang bentuk nya seakan-akan badan wanita,

sebab lelaki suka tengok perempuan, kalau korang tak percaya perempuan pun sama, perempuan pun suka tengok orang yang cantik, mata manusia kan suka melihat keindahan betul tak
inilah orang panggil market strategy

eh, laju je kan korang klik kat entri aku, haha
aku bergurau je

terima kasih
gambar2 dr mamat google

You Might Also Like

4 Pendapat

  1. ye la. saya pun suka gak tengok. hehe.

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  2. perempuan macam magnet..
    sentiasa ada tarikan..:p

    BalasPadam
  3. tp perempuan jgn tgk perempuan lama2 lain pulak cerita nye nnt..hahah

    BalasPadam
  4. NasZ: ha, nak buat cam na dah lumrah kan,
    Kak diana: itu lah unik nya perempuan
    Han: itu namanya lesbo...euuwww haha

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could