Cuba Hormat Orang Lain

12:01:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera




aku memang dalam marah sangat2 ni, kalau yang kenal aku akan paham yang aku jarang nak marah orang kecuali kalau orang tu menaik kan darah aku,
perkara kecil pun aku marah,
antaranya aku paling benci orang potong line aku, nampak kecik kan tapi bagi aku, ni memang kurang ajar gila,
aku tak kan buat benda ni, sebab prinsip aku, jangan buat benda yang kita tak suka, kat orang lain.

bagi aku la, kalau nak orang hormat kita, please la

firstly, u must respect others
lemak la kau, nak orang respek kau, kau tak pandai pulak nak respek orang

*tengok, dengan tiba-tiba aku jadi cikgu tak bertauliah pulak


itu je pesanan aku, jaga hati orang kalau nak orang jaga hati kita


*kenapa marah aku ni sekejap je, pelik jugak aku, kesimpulannya aku dah tak marah...

You Might Also Like

3 Pendapat

  1. tak marah tapi nasihat. kan? kan?

    BalasPadam
  2. marah kat sapa nih..
    heheheh..
    senyummm...:)

    BalasPadam
  3. hmm...betul tu..alami gak situasi mcm nih...tp kalo boleh sabo,sabo jer la dulu yer...:)

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

Cara Hasilkan Mashed Potatoes Yang Gebu Dan 'Creamy'

Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Buat Cheesy Wedges Sendiri