Hipokrit Gila Kau Ni,

7:00:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

today we will learn about...

terkejut ar tu, haha, tak da bendanya aku nak ajar orang, aku nak berkongsi perkara yang aku alami, harap korang pun share la dengan aku ye,

hipokrit ni perangai manusia, yang berubah bila ada yang melihat

2 point aku yang aku rasa cukup untuk menerangkan hipokrit


  • berpura-pura
         selama ni aku tau dia memang minat kucing tapi satu hari ada la sorang mamat yang hensem ushar dia, dalam masa yang sama, minah ni pegang kucing, tiba2 perwatakan dia berubah menjadi gedik, "eeeiii, geramnya, comelnya kucing ni" "I ada sekor kucing tau kat rumah, comel sangat, rindu kat dia tau huhu" *padahal kuicng adik dia, taik mata kucing pun geli, muntah hijau aku doe!!!
  • penipu 
        selama ni kalau setakat hujan kilat, tak da hal nya  bagi minah ni, tapi satu hari dia dapat tau yang gurlzz yang takut kilat and guruh ni nampak comel je, (kononnya) so korang rasa apa yang dibuat, dia pun nak dapat ke"comel"an, kiranya dia pun buat2 takut la kat guruh ngan kilat, nampak beza orang yang penipu ni, aku rasa menyampah gila, aku bab tipu2 ni aku elergik sikit, kalau dapat kat aku, aku sound direct je.


pesanan ikhlas : jadi la diri sendiri, jangan tambah dosa orang lain yang menyampah dengan hipokrit ni, smile, :)
          

You Might Also Like

1 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could