Kenapa Orang Payah Nak 'Move On'

8:35:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

aku maksud kan tajuk kat atas tu berundur, aku tertanya-tanya kenapa payah sangat nak berundur dari sebuah perhubungan padahal kita yang memutuskan

aku ni confius sangat, aku ni, mana la pandai bab2 cintan cintun ni

ada satu cerita ni, disebab kan ego, dia putus dengan pasangan dia, tapi last2 dia yang macam gila talak, nak contact dengan pasangan dia lagi padahal pasangan dia dah jumpa orang lain...

wah, gila rumit situasi ni, aku pelik sungguh, kau yang nak putus tapi kau yang merana, aduh hai, kau ni meng'konpius' kan aku...

dunia cinta ni payah nak ditafsir kan

aku buat andaian sendiri,
maybe dia masih sayang tapi ego tinggi terletak kot

sedih kan kalau macam tu, kehilangan orang yang kita sayang, cuma disebab kan ego,

pada pendapat aku la

better undur diri, mungkin dia bukan jodoh kau
kalau dia jodoh kau, korang akan bersama jugak
jangan rosak kan hubungan orang lain

dan yang paling penting ni bukan pendapat, ni pesanan aku,
aku harap sangat, kalau kau dah jumpa peganti,
 jaga elok2 dan cuba faham jiwa orang lain sama,
jangan asyik nak turut kan kata hati kita sampai orang lain terluka...


*dah boleh jadi pakar motivasi aku ni, huhu
sekian terima kasih

You Might Also Like

3 Pendapat

  1. terbaik. hehe. pesanan bagus ni.

    BalasPadam
  2. dah ludah jangan nak jilat balik...

    selalunya bila dah putus,
    jangan bercinta balik sebab
    perjalanan nya dah jadi tak best...
    tak percaya?cer try...

    BalasPadam
  3. nasz: simpan pesanan tu ketat2, hehe
    kak diana:betul tu, sbb mesti rasa kekok, tambah2 yg bila putus tu maki2, tiba2 nak jadi baik, huish

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!