"SEGMEN NASZ : MEH KRITIK BLOG GUA"

5:59:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

amacam blog aku, best tak.
aku sebagai tuan punya blog ni aku rasa blog aku memang best, hehe (yakin diri itu penting)

aku join segmen member aku ni, so kalau korang2 ni teringin nak join, cepat2 la klik kat header bawah ni,



aku harap ada orang sudi komen pasal blog aku ni
aku terima, tapi jangan kutuk sangat blog aku, aku ni sensitip orang nya, huhu


You Might Also Like

14 Pendapat

  1. thanx sudi join. kritikan blog ni, simple je. saya suka. mungkin bleh buat header yg best utk blog ni nnt ye tuan blog? cadangan je. hehe.

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  2. akak pun join
    betul juga kata nasz, mungkin lebih menarik kalau ada header
    akak suka jam tu memang cute

    BalasPadam
  3. itu lah, ingat nk buat header baru cun, thanks atas komen, hehe

    BalasPadam
  4. saya suka header ni..kui3..
    blog kemas :) i came from the same segment..follow u :)
    hit me yeaw!

    BalasPadam
  5. hai cik ana dtg..
    blog ni simple+cpt loading+
    sng nk bace..tu je yg pntg
    pd cik ana..hehe




    luv,
    cik ana

    BalasPadam
  6. ryn datang cnie :)
    ak kritik ? takde pape laa..
    smue okey da ! hehe

    BalasPadam
  7. simple,kemas,cantik,loading ok..

    tahniah :)

    jom kritik: http://kimie-blog.blogspot.com/2011/10/042-segmen-nasz-meh-kritik-blog-gua.html

    BalasPadam
  8. komen cik suer: belog ni ok da.. xda pa2 nak critik.. ngee ^__^

    BalasPadam
  9. blog simple dan kemas. loading pun ok. teruskan. :)

    jom kritik blog saya pulak :)

    BalasPadam
  10. Simple, nice and sempoi saja.. Takde apa2 masalah :)

    BalasPadam
  11. ok dah blog ne cepat je loading ^^
    tpi kalau ada header lagi menarik ^^


    MENARIK HARI INI
    1.KES MENANTU DI CABUL
    2.AGAK-AGAK KORANG BOLEH KETAWA TAK BACA ENTRI INI?

    BalasPadam
  12. salam n hye~!!
    dtg dr segmen yg same.. 3 words: simple & nice!!

    jmput komen blog sy ye:
    http://greennnpanda.blogspot.com/2011/10/segmen-nasz-meh-kritik-blog-gua.html

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could