Segmen 'Pada Pendapat Saya'

3:16:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera
-------------------UPDATE KAT BAWAH SEKALI------------------------

aku nak buat segmen ni, ye lah dah dapat follower ke 60, aku teruja ni huhu
dan aku harap ada yang sudi join, huhu
berdebar rasanya, okay cakap banyak tak guna, aku teruskan dengan misi aku

aku nak buat segmen 'Pada Pendapat Saya...'
korang diminta bagi pendapat pasal ini;



ini untuk peserta perempuan
Kenapa perempuan suka lelaki nakal?

ini untuk peserta lelaki
Kenapa lelaki suka perempuan manja?

aku akan pilih 10 blog yang memberi pendapat yang bernas dan padat, 5 lelaki dan 5 perempuan untuk diletak kan dalam bloglist 'Pada Pendapat Saya' selama sebulan bermula bulan 5 November- 5 Disember (kalau ada perubahan aku bagitau balik)

yang tak berjaya jangan risau,
blog2 yang selebihnya aku akan senaraikan dalam satu entri.

syarat-syaratnya:
  • semua boleh masuk, kepada yang blog nya ada kat bloglist sedia ada tu, boleh masuk, tapi cuma bagi pendapat je la, sebab korang dah ada dalam bloglist aku, huhu
  • pastu, aku nak korang bagi 2 point, tak payah banyak2...
  • segala pendapat yang korang bagi (10 pemenang) aku akan buat 2 entri lengkap sahaja (berdasarkan 2 tajuk yang aku bagi) berserta link korang
  • macam yang aku kata kan kat atas, pemenang, aku akan letak dalam bloglist baru aku
  • macam biasa letak banner yang aku sediakan sekali dengan link entri ni dalam entri korang
  • letak link entri dalam kotak komen kat bawah ni
  • follow aku kalau korang nak...tp better follow la ea, hehe
amacam okay tak huhu

tarikh luput: 30hb October 2011 pukul 11:59 malam

-------------------------DAH TAMAT, HUHU---------------------------------

You Might Also Like

5 Pendapat

  1. http://fendy1302.blogspot.com/2011/10/segmen-pada-pendapat-saya.html

    join!

    BalasPadam
  2. Nak join.. ni link nye.. thanks.

    http://awansamudera.blogspot.com/2011/10/segmen-pada-pendapat-saya.html

    BalasPadam
  3. Hype..

    watchout

    http://arjunapopkorn.blogspot.com/2011/10/segmen-pada-pendapat-saya.html

    BalasPadam
  4. http://rainyscream.blogspot.com/2011/10/kenapa-perempuan-suka-lelaki-nakal.html

    sori opineon! hihi

    BalasPadam
  5. http://littlemissaddin.blogspot.com/2011/10/segmen-pada-pendapat-saya.html

    dah siap :)

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could