Ciri-ciri Pasangan Yang Perfect. (Perempuan)

Assalamualaikum dan salam sejahtera

 dari pandangan mr Popkorn

Ciri-ciri pasangan yang perfect ialah:


1. Gadis yang bertudung

2. Rambut yang panjang (apa kaitan nya, cuba korang terjah blog beliau)

3. Pandai ambil hati org tua aku

kesimpulan yang aku dapat ambil dari tajuk ni, perempuan yang perfect bagi mata lelaki ialah yang pandai  menjaga diri nya, ada sikap yang baik, macam penyabar, iyelah perempuan nant nak kena jaga anak, mesti kena banyak sabar nak memikirkan kerenah anak2, dan last sekali mesti rajin, kalau setakat pandai je, tapi malas apa guna ye tak, haha

terima kasih kepada mr Popkorn yang join segmen aku lagi, after this seperti yang aku janjikan masuk je 5hb Disember nama peserta yang join akan aku masuk kan dalam bloglist aku.

korang2 ni cuba pergi terjah  dan baca huraian bagi point2 yang diberi. klik je kat link yang aku bagi,

terima kasih