Rahsia tu, maknanya Rahsia La!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera

pernah tak korang ada kawan yang mulut dia, ni tak pandai simpan rahsia?
jangan kata korang, aku pun pernah, kadang2 aku tak paham, dia ni paham tak maksud rahsia tu?

adik2, rahsia tu maksudnya perkara yang kita tak boleh bagitau orang, okay...

ada la, jadi kat aku, aku dah kata kat kawan aku, benda ni rahsia tau, jangan bagitau orang lain, tak tau la pulak dia tak paham makna rahsia tu.

satu hari tu, aku ke bilik air, then aku terdengar orang cakap2 kat luar, rupa2nya diorang bercerita pasal rahsia yang aku cerita kan,  mau menyirap darah aku, then, aku tak nak, tetiba je marah, aku umpan dia, aku bagi tahu something yang orang lain tak tahu dekat dia sorang je, dan aku kata INI RAHSIA TAU.

aku dah dapat tahu dengan sahih nya yang memang dia la yang cerita macam2 selama ni, aiya, mulut tu, aku rasa nak sumbat je dengan apa2...

susah sekarang nak cari orang yang pandai simpan rahsia, kan...haish...