Segmen 'Pada Pendapat Saya' (2)

11:20:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

----------------UPDATE KAT BAWAH-----------

 aku nak bagitau korang yang aku akan buat segmen lagi

walaupun segmen aku tak dapat sambutan sangat, but still kena jalan kan sebab aku perlukan 10 orang blogger untuk masuk dalam bloglist GENG 'PADA PENDAPAT SAYA' untuk bulan 12, starting from 5/12/2011 - 5/ 1/2012

SYARAT NYA:


  • letak banner aku dan link
  • bagi pendapat :                                                                                Apakah Ciri - ciri Pasangan Yang Perfect Bagi Korang?
  • aku nak 3 point sahaja, kalau nak huraikan or tak, terpulang
  • tag??? tak payah, aku malas nak susah kan korang
last sekali, hantar kat komen sini,
taikh luput : Isnin 28 November 2011 (11.59 malam)

aci tak, boleh kan, so jom join!!!

terima kasih

SENARAI YANG JOIN :

  1. PopkoRn
  2.  ~bUih-bUih ciNta~ 
  3. Cik Mira

apa lagi, korang perasan tak cuma brapa orang je join, jom la join senang je kot...

terima kasih, ;)

--------------------------DAH TAMAT DAH-------------------------------

okay segmen ni dah pun tamat,


                      

You Might Also Like

3 Pendapat

  1. Hype..
    haku da join..
    Watchout :

    http://arjunapopkorn.blogspot.com/2011/11/pada-pendapat-saya.html

    BalasPadam
  2. aloo..sy join this segmen:)
    http://justrunawayfromyou.blogspot.com/2011/11/segmen-pada-pendapat-saya-2.html

    BalasPadam
  3. salam.

    sudah siap! leh singgah ^^,

    http://nur0310ish.blogspot.com/2011/11/pada-pendapat-saya.html

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

Cara Hasilkan Mashed Potatoes Yang Gebu Dan 'Creamy'

Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Buat Cheesy Wedges Sendiri