Tak Perlu Tunjuk Sangat

Assalamualaikum dan salam sejahtera

aku ni, memang fail pasal bola ni, korang ingat aku menonton ke, bukan tak nak, memang berlambak-lambak kerja aku, sedih doh, confirm malam ni aku tak tidur buat kerja2 terbengkalai aku,

aku ni bukan nya apa, ramai yang mengadu pasal gambar2 diorang dari fb dengan blog kena amek orang, kawan aku sendiri pernah kena, sedih kot, yang selalu terkena tu konfirm la yang comel2

aku nak nasihat kan korang2 yang comel ni, gambar jangan tunjuk kan sangat, kita pun tahu kan orang boleh bomoh kan kita guna gambar-gambar kita

pastu, satu lagi orang bole kot nak fitnah korang,

pada girl2 yang comel ni, jangan terlalu dedah kan gambar korang

gambar biasa2 pun dah okay, tak perlu berposing mengalahkan artis sangat

eh, aku tak jeles pun sebab aku tau, aku lagi comel, just pesanan la, aku sayang member2 aku ni,

okay,

*aku tak nak la korang termasuk dalam page2 yang boleh memalukan korang macam page2 sebelum ni yang dah direpot, cthnya bohsia murahan.sedih sebab bangsa aku jugak yang banyak termasuk, huhu


terima kasih