Cara Nak Menyiapkan Tugasan Dengan Tenang

Assalamualaikum dan salam sejahtera


kemain panjang lagi tajuk hari ni, ha, memang aku nak suruh korang baca pun

aku ada menyiapkan beberapa cara yang nak memudah kan korang buat assignment dengan tenang dan sempat habis pada waktu yang ditetapkan

ini google yang punya, haha


  • first, korang kena muhasabah diri, better korang duduk sorang2, sebab aku tau kebanyakan akan gelabah kalau duduk sekali ngan member2 yang cepat gabra ni "ah, mampus aku tak siap lagi take home test ni, setengah jam ag nak kena antar!!!" ha, apa yang korang rasa, gelabah biawak doh
  • then, korang senaraikan apa yang perlu dibuat, yang mana nak kena hantar dulu
  • sila senaraikan BESAR2 dan tampal dekat depan korang, lagi bagus korang bagi masa untuk korang siapkan
  • ha, apa lagi teruskan buat kerja korang, sila stop texting or whatsoever yang seangkatan dengan nya, lantak la, waktu tu, pakwe or makwe tak penting, nyawa lagi penting dah
aku gerenti korang boleh siapkan, ok chow, aku banyak kerja nak siapkan ni, 

terima kasih