Kekeliruan Yang Aku Alami

Assalamualaikum dan salam sejahtera

punya la aku dok memikir macam mana nak siapkan projek aku ni, aku terfikir sesuatu, aku macam mengalami simptom yang pelik, aku pun tak tahu, maybe itu tanda2 sesuatu penyakit, or maybe di antara korang semua ni yang ada masalah macam yang aku alami.

Push and Pull
ntah apa-apa aku ni


aku ni confuse antara push dan pull, kadang-kadang aku mengambil masa just untuk memahami apa itu push atau apa itu pull. jangan korang kata aku tak pandai BI pula ye. sebengong aku ni, aku paham perkataan ni.
cara termudah aku laku kan ialah, dengan menyebut, push aku ingat kan sebagai menolak, sebab bila aku sebut PUSH, air liur aku tersembur. mudah kan?

kiri dan kanan


aku amek je gambar ni
perkataan macam ni lah yang merunsingkan aku, kehidupan aku ni penuh dengan kawad kaki, so macam mana aku nak berkawad kalau aku tak dapat bezakan. pernah jugak aku punya jurulatih sebat kaki aku sebab aku tersilap langkah, ceiit. berbirat dibuatnya.
so, cara yang aku lakukan ialah, dengan menghafal gerak tangan aku, kalau kiri, bermakna kaki kiri melangkah, dan tangan kanan yang akan ke depan, gila tak aku?


nombor 6 dan 9
ini nombor 6 dan 9, sayang
ini paling terbaik la, aku tak pandai nak bezakan sampaikan aku, berfikir banyak kali macam mana la rupanya bila orang sebut 6 atau 9. the, aku akan concentrate betul-betul kat nombor yang disebut. aku masih tak dapat bezakan nombor ini lagi, huhu

korang ada tak jadi macam aku, kekeliruan yang berganda ni, pelik kah aku, huhu

nak join bloglist tak da syarat aku, klik SINI