Kenapa Perlu Ada Perbezaan Antara Cantik Atau Tidak

9:53:00 PG

Assalmualaikum dan salam sejahtera

akhirnya, aku dapat lagi kes yang memerlukan pendapat ramai

saya gadis yang mempunyai teman lelaki yang memang ada rupa, cemburu, memang saya mudah cemburu, sebab ramai yang kata saya tak padan dengan dia, saya biarkan je, tapi kenapa perlu orang kata, kalau perempuan yang tak cantik bersama dengan lelaki yang kacak, sebenarnya lelaki tu cuma nak mainkan dia. habis setiap lelaki yang bersama saya memang cuma nak mainkan saya je ke...saya pun ada perasaan, orang tak pernah percaya yang saya layak dicintai, maybe yang ada rupa tak paham perasaan ni.


tergamam juga aku pasal cerita ni, aku olah sikit tau,
memang cerita ni selalu aku dengar, aku rasa tak patut pun kata macam tu,
then, aku rasa setiap orang ada kelebihan sendiri

be strong baby,
apa pendapat korang pulak

terima kasih

You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could