Kenapa Perlu Ada Perbezaan Antara Cantik Atau Tidak

Assalmualaikum dan salam sejahtera

akhirnya, aku dapat lagi kes yang memerlukan pendapat ramai

saya gadis yang mempunyai teman lelaki yang memang ada rupa, cemburu, memang saya mudah cemburu, sebab ramai yang kata saya tak padan dengan dia, saya biarkan je, tapi kenapa perlu orang kata, kalau perempuan yang tak cantik bersama dengan lelaki yang kacak, sebenarnya lelaki tu cuma nak mainkan dia. habis setiap lelaki yang bersama saya memang cuma nak mainkan saya je ke...saya pun ada perasaan, orang tak pernah percaya yang saya layak dicintai, maybe yang ada rupa tak paham perasaan ni.


tergamam juga aku pasal cerita ni, aku olah sikit tau,
memang cerita ni selalu aku dengar, aku rasa tak patut pun kata macam tu,
then, aku rasa setiap orang ada kelebihan sendiri

be strong baby,
apa pendapat korang pulak

terima kasih