Tin Coke Dah Warna Putih!!

1:51:00 PTG

Assalmualaikum dan salam sejahtera

ha, selama 125 tahun semenjak wujudnya Coca Cola ni (kalau tak silap aku), tin coca cola yang kita sedia maklum warna merah kan, seperti ini


tapi sempena kempen berkenaan polar bear, mereka merubah warnanya kepada putih seperti ini

nampak kan polar bear tu
then, rupa-rupanya ada perdebatan sebab ada yang keliru dengan Diet Coke. 



So, diorang dah tukar balik ke warna asal nya, nak tahu lebih lanjut korang klik SINI

terima kasih




You Might Also Like

1 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!