Untuk Perempuan Yang Berbonggol Unta

5:50:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

baru je aku dengar ceramah Ustaz Azhar, so aku nak kongsi sikit, dengan kaum Hawa ni, termasuk la kaum Adam jugak, iye lah kalo bini ada yang pakai macam ni tegur la, dalam hadis pun ada,

haram menampak kan sanggul dengan sengaja, kalau tak sengaja tak pe nak tau lebih lanjut klik kat video ni


aku share ni dari sunnahrasul

kalau ada kemusykilan tanya lah pada yang pakar

terima kasih,
*SEGMEN aku abes 20hb ni, so, apalagi, cepat ar join

You Might Also Like

3 Pendapat

  1. good sharing...insyaAllah yg haram tu di elakkan...

    BalasPadam
  2. thanks for sharing..yer, bonggol unta yang disengajekan memang dilaknat..

    BalasPadam
  3. skrg ni ramai yg sengaja berbonggol unta utk nmpk cantik.

    btw, good info :)

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

Cara Hasilkan Mashed Potatoes Yang Gebu Dan 'Creamy'

Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Buat Cheesy Wedges Sendiri