Aku Dah Dapat Sorang Blogger Ni

2:03:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

apa maksud dengan tajuk entri ni, actually aku sebenarnya terdetik nak cari pendapat ramai mengenai timeline facebook yang boleh dikira dah lapuk tapi aku baru nak tau, huhu

berdasarkan entri aku yang lepas, klik SINI

ada beberapa pendapat dan komen yang diberi, antaranya dari

Syasyajohan

Si Budak Kachak

Uncle Jonni

dan komen yang paling panjang sekali ada lah dari

Cik Mira

nak tau komen Cik Mira pasal Timeline facebook, ini dia

hoho..

1) rasenye wujud lagi fb timeline ni
2) dulu waktu fb wat perubahan pun ada yang kate best, ada yg kate x best. last2 tutup mulut jugak.

kenapa tak best : mungkin sebab nampak serabut sikit, kekadang tak faham, apa orang ni post. eh.. kenapa camni.. lambat..lagging.. dsb. prefer yg lama..sebab lagi simple..sng nk stalk.

kenapa best : mungkin..... timeline ni koleksi post yang disusun ikut bulan, boleh edit sebenarnya post kite, means..klu kite update hari ni, kite leh tukar hari kite update.. gatal tangan tukar minggu lepas nye. mungkin lagi teratur sebab bg sesetengah org yg suka la.. leh wat cover photo lagi :)

lepas tukar timeline..pastikan setting kena tgk balik sebab ada setting utk yg lama akn terlepas pandang utk timeline ni..


korang nak tau pasal cik Mira ni, klik kat link yang aku bagi, aku ada baca beberapa entri dari cik Mira ni, Cik Mira suka baca novel, tapi bukan dari novel cinta, huhu, kalau silap, saya minta maaf ye, Cik Mira...huhu


and Cik Mira ni suka ulas balik novel yang dibaca, so, kalau korang nak tahu lebih lanjut terus ke blog Cik Mira, kemas je blog Cik Mira ni... 




itu sahaja, tak da kerja so, aku cari kerja, promote sikit2 boleh la, :) hehe

You Might Also Like

1 Pendapat

  1. salam..
    hoho..

    mekasih wat review..
    betul la tu.. plus.. suka jugak menulis..hohoho..

    p/s : dah tukar timeline dh ke? @_@

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could