My Sweet Memory , awwww... (1)

Assalamualaikum dan salam sejahtera

saja nak kongsi pengalaman ngan korang2 ni..

ketuk ketampi, konpom semua pernah kena kan, haha

aku ingat lagi macam mana first aku kena ketuk ketampi ni

aku ni nakal jugak la, first time aku kena masa form 2,
aku punya la lupa yang aku ada kerja sekolah, ustazah tu garang yang amat, sinis plak tu

lepas dah abes dia mengajar tu, tetiba dia suruh kuar kan buku latihan

"OH MENG, aku lupa nak buat, der"
semua kena berdiri, ustazah aku cek satu-satu disebab kan waktu tu sikit je orang, so dia suruh ketuk ketampi,
100 dia bagi kot

memang lepas buat tu mengigil kepala lutut aku, kawan aku boleh plak gelak kan aku

tapi apa pun aku still kontrol, jangan tunjuk kan kelemahan tu, hehe

bila nak berjalan kuar je kelas, aku nak berjalan pun tak mampu, berpaut aku pegang kat dinding, memang dah tahap kritikal dah tu

then, ustazah tu nampak keadaan aku, dan dia pun cakap

'itu lah, lain kali jangan lupa ye, buat kerja sekolah.' senyum sinis kot, mata tu jangan kata la, macam tengah gelak kan aku je

ambik masa beberapa hari jugak la, nak sembuh, nak membuang pun tersiksa aku, fuhh

lepas tu aku insaf la, buat jugak kerja sekolah pendidikan Islam

dan ustazah tu, asyik pandang sinis je ngan aku, aku tau ustazah masih ingat aku = ='