Kelebihan Lemon dan air suam

1:18:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

okay, sekarang nak cerita sarapan yang bagus untuk kita semua,

jeng jeng jeng

lemon + air suam












kenapa?
ha ini, fakta yang dijumpai

1. menambah kan ketahanan dalam badan
2.menyeimbangkan pH
3.mengurangkan masalah berat badan
4.masalah penghadaman
5.membersihkan air kencing
6.kulit cerah dan bersih
7.mengelakkan dehidrasi

aku tak boleh nak terang banyak2, sebab ni hasil kerja orang, kalau nak tahu aku letak kan link kat SINI

sekian

You Might Also Like

1 Pendapat

  1. kalau perah lemon silit,air suam tu pun lebih sedap.kan ada orang tak berapa suka air suam sebab tawar..kan??

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!