50% Diskaun at HiShop (Bonnie Jo)

2:09:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

hari ni aku nak promote kasut-kasut wanita dari HiShop by Bonnie Jo
kenapa nak promote?

sebab ada sale, babe.
ingat aku tak tahu, kaum Hawa ni, kalau bab sale, kasut, baju, bukan main laju

so, aku nak tunjuk beberapa pasang kasut (gambar je la ye)
konfirm korang terkejut dan terpana, hehe

ha, terharu la tu

comel kan, haha
eh, lupa nak bagitahu, ini cuma sebahagian, nak tengok banyak lagi klik HiShop

so apa lagi, amek satu
korang tengok harga, korang ingat senang2 boleh dapat kat kedai kasut
nak tahu lebih lanjut boleh klik SINI

sekian terima kasih ;)

You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!