Ini La Namanya Sahabat

12:34:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera


ini sahabat, walau jauh di mata, kami rapat dalam hati :)
maaf kalo juling mata korang pelik aku kenapa blurr tah =='

saja aku hari ni, migrain tetiba, kalo ikot tak bole ngadap laptop lelama
tapi sangap plak, haha

sahabat satu dalam seribu, nak jumpa bukan main payah, tapi kawan, kat tepi jalan pun kau boleh jumpa

kawan aku memang ramai, sahabat aku cuma sorang dua ja, yang bila senang dah susah bersama 
kawan pulak, bila kita senang dia akan ada, tapi bila dia senang, dia tak akan ingat kan kita (aku tak suka nyata akn konteks ketika susah)

kalau kat atas ni (lihat gambar), ini lah sahabat, sampai termimpi sahabatnya..

Alhamdulillah, Allah memang sayang kan aku, Allah tak beri kan apa yang aku nak tapi Allah hadiahkan apa yang aku perlu

aku sendiri tak dapat memahami diri aku
Allah yang lebih mengenali diri aku

wallahualam
:)

You Might Also Like

1 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!