Perkara Yang Girls Selalu Rungut kan (2)

11:51:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

ini part 2 punya

Mina : asyik-asyik aku je buat kerja, dari dulu asyik macam tu je, asal assignment dalam group, aku jugak yang kena buat, kau tak kenal member aku, semua pemalas, tijah..aish, menyampah doe

Tijah : dari kau bebel kan dekat aku, aku rasa lebih baik kalau kau sound je dekat member kau tu kan dari membebel kat aku... lagi pun, kau punya pemalas tu tak pernah pulak kau ingat, ngan bekas megi, seminggu baru nk basuh....lalala~
Mina : erkk... 

You Might Also Like

2 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could