Samsung GALAXY S III

11:23:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

nak tau lebih lanjut klik SINI


ni gambar hot posing dari Samsung GALAXY S III

kalau berkenan boleh la menerjah


perbezaan 2 kaler

ini pandang sisi, posing ke tepi sikit je, dlm 45darjah

posing berbaring

belakang pun korang nak tengok kan
ini pun aku tunjuk juga


terkejut ar tu, nipis kan
Ini Kelebihan yang Terdapat pada Samsung GALAXY S III

  • Smart stay
  • Direct call
  • Smart alert
  • Social tag
  • S Voice

  • S beam
  • AllShare cast
  • Buddy Photo Share
  • AllShare play

  • Design
  • Pop Up Play
  • 4.8 HD Super AMOLED
  • Best Photo

  • Accessorries
tak boleh nak tulis banyak-banyak,
nak tau korang klik je,
semudah ABC

sekian terima kasih ;)


You Might Also Like

3 Pendapat

  1. kita pun mampu tengok n promot je, beli tak mampu lagi, hehe

    BalasPadam
  2. hihi. saya pakai yang sedia ada je, janji boleh call n msj :)

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could