Aku Mencarut Kang, kata Kurang Ajar

2:54:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

tak da la marah sangat
emotional tahap cipan je pun,

jangan risau, tak da nya aku nak mencarut
mak aku ajar dari kecik lagi
keluar je perkataan B*** (dan sebagainya)
mak aku dah jegil biji mata
gila kau, takut aku,
mak aku jenis tak suka marah-marah dan tak suka membebel so, bila jegil je mata,
dah buat aku takut

berbalik pada tajuk,
aku pantang gila kalau ada cari pasal ngan aku
setakat nak main-main takpe
ni kau nak gurau kasar
cakap pasal rupa
memang bengong namanya

aku sensitip sikit bab2 macam tu
ye la, kau cakap muka orang tu tak cantik tak hensem, bagai la,
kau tau tak, mana jatuh nya kalau tak ke nasi
maknanya kau cari nahas la, mengata mak bapak dia doe!

okay2,
memang la ada orang ngata aku, sebab gigi aku je pun,
why??
sebab gigi aku senget benget
memang tak turun pun dari mak bapak aku,
gigi parents aku memang berbaris umpama askar

tapi kan,
at least, ramai gak kawan aku, berbanding kau,
maybe kau jeles,
lantak kau
puas hati aku,
haha


sekian, maaf kan aku sebab merapu meraban
selamat berbuka, kehkeh

You Might Also Like

2 Pendapat

  1. salam.

    ohhhhohohoh...

    sabarlah yep. manusia, x pernah tau apa itu erti sempurna, sedangkan Allah sudah cakap, DIA ciptakan hamba-hambaNya dengan sebaik-baik kejadian.

    positifkan diri dengan apa yang orang cakap, inshaAllah, martabat kita lagi tinggi dari mereka2 tu..

    semoga sentiasa kuat+tabah~~

    p/s : selamat berpuasa~~~

    BalasPadam
  2. biarlah org nak ngata apa....bukan gigi dia pun kan kan?.hehehe.

    susah nak masuk kontest,tpi klu usaha,cuba je la =)

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!