Apa Pendapat Pasal Infinity Downline

8:56:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

sebenarnya, dalam beberapa hari ni, tetiba je, keluar iklan Log In FB dapat duit
kalo korang, korang rasa macam mana
aku tengah sengkek ni, dalam pikiran nak join yelah, macam2 status member aku ni
terliur plak aku

gila kau, goyang kaki, pun kau dah dapat rm100

kadang2 aku nyampah status cam ni, korang tak takut kena rompak ke

ha, amacam, 
woi, korang ni, lap air liur tu, 
meleleh doe!

dah2.
so, disebab kan ingin tahu, aku pun mencari artikel2 dan aku sempat jumpa artikel ni,

iaitu dari Ustaz Zaharuddin

aku nak bagi pendapat, aku jahil hal agama
tapi pada pendapat aku, aku sokong artikel Ustaz sebenarnya
aku pun musykil ngan bisnes ni, aku pun ada baca komen2, 
ada yang tertipu bagai

bukannya apa, kalau nak join apa2 pun, korang tengok la syarikat tu wujud ke tak
pastu, aku rasa pelik, 
ada ke orang goyang kaki dapat duit cam tu je
nak dapat nuffnang pun kena banyak kan kempen
baru dapat
so, aku nak tanya apa pendapat korang dalam isu ni


terima kasih


You Might Also Like

1 Pendapat

  1. Aku pn musykil juga, tpi mcm nak coba jugak.

    tpikir gk aku, mmg btul kata awak tu, mana ada senang2 goyang kaki je dpt duit, kalau btul napa tk masuk dlm media k o tv k. lau ada yg berani buktikan secara live melalui tv, kompom aku mmg trus join.

    setakat dlm fb tu aku rasa mmg bohonglah.

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could