Hand Made Card

1:50:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

bulan puasa yang baru saja lepas sebenarnya adalah permualaan sesuatu bagi aku
korang tau tak permulaan apa?
ha, permulaan bussiness kecil-kecilan aku,
alhamdulillah, ramai yang menempah.
handmade card

korang nak tengok, hah, ini dia..
ada lagi ni

001

002

003



ini kira macam buat ngan partner la,
bukan aku sorang

murah pun murah,

then, aku pun tolong buat semperit gak, hehe
satu balang dalam bawah dari RM 30 (bergantung pada kos penghantaran),
jangan terkejut, yang satu balang tu ada dalam 100 lebih
selalunya kalau 50 biji dah RM25++, tak termasuk kos penghantaran lagi ye tak

hehe
okaylah sampai sini saja  promotion yang aku buat,

sekian terima kasih :)


You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!