Hand Made Card

1:50:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

bulan puasa yang baru saja lepas sebenarnya adalah permualaan sesuatu bagi aku
korang tau tak permulaan apa?
ha, permulaan bussiness kecil-kecilan aku,
alhamdulillah, ramai yang menempah.
handmade card

korang nak tengok, hah, ini dia..
ada lagi ni

001

002

003



ini kira macam buat ngan partner la,
bukan aku sorang

murah pun murah,

then, aku pun tolong buat semperit gak, hehe
satu balang dalam bawah dari RM 30 (bergantung pada kos penghantaran),
jangan terkejut, yang satu balang tu ada dalam 100 lebih
selalunya kalau 50 biji dah RM25++, tak termasuk kos penghantaran lagi ye tak

hehe
okaylah sampai sini saja  promotion yang aku buat,

sekian terima kasih :)


You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could