Selamat Hari Raya!!

3:47:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

sempena bulan Syawal ni, aku memohon berjuta kemaafan atas apa-apa yang menyakitkan hati para sahabat
sekalian.

cam mana dengan korang punya raya, mesti meriah kan, alhamdulillah,

aku sebenarnya banyak benda nak update, tapi sangat menyayat hati bila laptop aku pulak buat hal, aku sendiri tak tahu apa masalahnya, skrin blank. korang tau cam mana nak selesai kan tak?

tersiksa batin aku ni, rindu gila kat laptop aku, ni pun pinjam akak aku punya
entah bila la aku bole repair, huhu

apapun aku harap syawal korang akan jadi yang terbaik, insha Allah
sama-sama bermaafan

salam Syawal
Assalamualaikum

You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

Cara Hasilkan Mashed Potatoes Yang Gebu Dan 'Creamy'

Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Buat Cheesy Wedges Sendiri