Dah Kurus, Nak Pakai Baju Sesendat Alam

8:45:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera


tujuan aku bukan nak menghina,
tetapi sekadar meluahkan rasa terkilan

seperti tajuk di atas, aku memang tak menghina orang berbadan besar
keluarga aku pun ada jugak yang berbadan besar

tetapi yang aku tak suka, bila orang yang tidak bersyukur terutamanya kaum wanita
aurat tu merupakan kecacatan yang cantik bagi kaum wanita

so, kena la tutup dan bukan BALUT
nampak abes bukit-bukit yang ada, malu la sikit

aku dah tengok ramai yang tak sedar diri
tambahan korang tengok dalam iklan kuruskan badan sebelum dan selepas
bila dah kurus sikit, orang dah puji skit
mula la nak pakai saiz S padahal kita saiz L, aigooo..

tidak kah anda rasa malu?
Allah saja nak bagi kurus sikit,
tapi kita tak bersyukur langsung
lagi-lagi nak mendedah kan aurat

apa rasanya kalau Allah tarik balik?

itu sahaja bebelan dan pendapat dari aku,
sekian wasalam

maaf if ada yang terasa ...

You Might Also Like

2 Pendapat

  1. yup! tutup dan balut dua perkara yang berbeza. pakai pakaian yang longgar2 asal selesa.. :)

    BalasPadam
  2. tau takpe, baru la muslimah sejati ;)

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!