Pertukaran Nama Pada Pendapat Saya.. kepada opieneon.blogspot

10:39:00 PG

Assalamualaikum dna salam sejahtera

maka hari ini bermula lah penukaran nama blog ini yang asalnya Pada Pendapat Saya.. kepada opieneon.blogspot

banyak faktor di ambil kira dalam penukaran nama ini

lagipun aku nak nama yang terbaik untuk blog aku, tetapi jangan la korang risau, korang still bole bagi pendapat korang sebabnya blog ni still yang lama, cuma ditukar namanya

apapun, doakan blog aku ini

terima kasih daun keladi
kalau bole baca lah lagi

You Might Also Like

2 Pendapat

  1. tunggu opie tukar domain lak.hehehe...bila nak tukar ne?

    BalasPadam
  2. hehe, domain kena byr tu ke? xda wit la, hehe

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could