Hantu Kena Tarik Rambut

5:07:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

hahahaha

penat aku bergelak ketawa dengan benda ni
baru-baru ni, universiti aku mengadakan satu festival
so, macam-macam la ada disana
termasuk lah rumah hantu


waktu aku nak balik ke kolej, bersama ngan senior ngan geng aku
after training,
aku terserempak dengan hantu,
dah la maghrib, bukan main lagi berani dia kan berlakon jadi hantu

senior aku kata nak tarik rambut hantu tu,
aku kata yeyelah (dalam ati je lah, gila kau senior tu)
tup-tup, lalu je kat tempat hantu tu (tengah bergambar ea, haha)
senior aku tarik rambut hantu tu, n dia jerit, awwww...

mcm ni la upenye...cuma ada kaki

terbahak-bahak aku gelak, sampai ke kolej, and sampai sekarang aku teringat je, aku nak gelak
dah tau kau hantu, buat la suara hantu,
perghhh
haha, tak tahan gile


awww...



You Might Also Like

2 Pendapat

  1. HAHA memang lawak, ruginye xde time tuuu!!! ni hantu laki ke pompuan?

    BalasPadam
  2. sy rasa hantu lelaki, haha
    pn jane tarik,
    dari pdg kawad sampai ke kolej sy ketawa tak berhenti, bila berhenti teringat balik, bantai gelak balik..haha

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

Cara Hasilkan Mashed Potatoes Yang Gebu Dan 'Creamy'

Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Buat Cheesy Wedges Sendiri