Laptop ku Sayang

9:57:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera


motif aku buat entri ni ? (tiru ayat member aku)
tiada motif pun, saje suka-suka
huhu
sedih tahap gaban rasanya, sukar digambar
teman setia aku rosak, tunggu berduit la nak baiki
ada orang cakap, jangan baiki rugi, baik beli baru terus, huhu

aku tak kira akan aku baiki jugak, laptop tu la peneman setia aku,
aku tak nak dia kecewa dan rasa sepi kalau aku beli laptop baru
*bajet banyak duit
sebenarnya banyak kenangan aku dan laptop tu, karaoke bersama-sama
dia je yang layan suara merdu aku ni
kalau orang lain, dah berdarah telinga dengar aku nyanyi, merdu la katakan
dan yang paling penting permulaan blog aku juga adalah dengan dia
huhu


sori sikit, ni bukan laptop aku, pink semacam je,
laptop aku merah makngah okaeeeyyyy

laptop ku, akan aku usahakan untuk membaikimu kembali
*mood jiwang

You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!