Memori Aku ke Memori DIa (aku konpius)



Assalamualaikum dan salam sejahtera


aku ni seorang yang banyak bercakap, kalau tak kenal aku kata aku pendiam
tapi bila korang dah kenal aku, dengan konfirmnya
korang akan malas melayan aku
banyak gila benda yang aku nak cakap kan
hehe
aww...cweet ngat




so, disebab kan banyaknya cerita
aku pun selalu cite kat kawan-kwan aku pasal cerita aku
tapi betapa tak logiknya
tetiba, pada hari lainnya aku dengar member aku ni,
cerita pasal pengalaman dia
aku konpius
yang teramat konpius
aku rasa aku pernah alami pengalaman yang dia ceritakan,
tapi apasal pulak dia
rupa-rupanya dia adalah member yang aku pernah berborak

ceit, dia cite kat orang pengalaman aku,
apa pun tak bole

tapi kan,
aku konpius,
dia ke aku yang amek memori tu

sampai sekarang aku konpius