Rasa Macam Melancong

9:59:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

aku baru je menjejak kan kaki ke kampung yang tercinta
tak sampai 2 hari pun, huhu, rindu gila ar

alhamdulillah, ada juga tiket untuk aku balik, huhu
alkisahnya, aku naik sebuah bas yang memang terkenal
kenapa aku rasa macam melancong?
haha
korang tak tau, dalam bas tu dia siap briefing lagi
assalamualaikum, sebelum kita bertolak, diminta semua memberi perhatian
bas akan bergerak dalam jam...
mungkin seharian kita berada di dalam bas,
bas cuma akan berhenti di 3 destinasi sahaja
blablabla...

haha, waktu tu aku rasa pelik, aku ni betul naik bas ke,
silap2 naik bas boleh sampai ke Thai aku nanti, hehe

You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could