Poor Excuse

Assalamualaikum dan salam sejahtera

memang agak lama aku tak berkesempatan untuk mengupdate post2 aku
facebook aku pun jarang buka
apatah email aku yang menimbun-nimbun tu

banyak alasan yang aku nak bagi
internet tak da
tak da masa
banyak kerja
and so on
bak kata pepatah orang putih
"A poor excuse is better than none"
sesuka ati aku je nak guna pepatah ni kan

alhamdulillah,
aku dah berjaya menamatkan pengajian aku di sebuah universiti tempatan
dalam bidang Sarjana Muda Sains (Kep) Biologi
siapa rasa nak ambik aku kerja, sila lamar segera, hehe

punya la susah nak cari kerja sekarang,
kawan aku yang abes tahun lepas, aku tengok menanam anggur lagi,
inikan pula aku yang CGPA tak seberapa ni (alasan semata)
aigoo

apapun, aku harapkan yang baru lepas grad tu,
dapat la kerja yang diidamkan
biar lambat
bak kata pepatah orang putih lagi
"Better late than never"
haha, sekali lagi aku menjahanamkan penggunaan ayat

akhir kata, nanti ada masa aku post banyak2 lagi
aku tau ramai yang rindu aku
biar la walau aku perasan sorang2
adios amigos

*aku nak jadi tauke dadih sekarang ni
hehe