Baru Jinak-jinak Nak Jadi Blogger?

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Entri ni, memang khas untuk pendatang baru dengan izin.
hehe

Kepada blogger baru yang teringin nak menjana wang dengan blog, yelah, alang2 ada blog, (apa salahnya)
biarlah menguntungkan kita, walaupun dapat seposen dua
betul tak, dapat jugak bayar bil letrik yang makin meningkat naik tu

nak tau caranya?
korang pasang iklan kat blog.
aku pasang iklan Nuffnang ngan Churp Churp
so, aku dapat Glitterati dari Nuffnang sebab aku tak dua kan dia
Churp Churp ni adik beradik Nuffnang jugak, so jangan la korang risau
status Glitterati still akan dapat

nanti aku akan buat entri pasal apa kelebihan dapat status Glitterati ni

okay, sudah dengan rapuan dari aku.
kalo korang nak tahu caranya, klikgambar bawah ni, okay..
kalo tak faham tanya, if aku tahu aku jawabkan, kalo aku tak tahu, aku tanya abang gugel yang baik hati

Klik gambar comel ini








adios