Tak lulus

Assalamualaikum dan salam sejahtera


aku jumpa kat gugel,


maseh ingat kah korang aku kata yang aku amek test JPJ hari ni
bad mood.
haha, seperti tajuk di atas aku ter KANDAS

wah, memang nak marah je aku rasa.
aku mula la, nak salahkan motor tu, kan bagus kalau aku boleh bawa moto sendiri
macam-macam la
rasa membazir je masa aku

duit pun membazir jugak
sampai disebabkan aku marah sangat, aku beli susu ngan makanan untuk kucing-kucing aku
puas hati!!
gembira la tu kucing aku, dapat makan sedap-sedap.

tapi, bila fikir-fikir balik, mesti ada hikmah yang aku tak nampak lagi
ada sebabnya, maybe aku masih tak cekap
or kalau aku dah dapat P entah-entah naik motor boleh langgar anak ayam ke,
sapa tahu

apapun Alhamdulillah jugak, titi aku lepas

hehe, okay lah, if korang ada kerja kosong roger-roger aku kat sini.



sekian :)