Tukang Jahit Baju pun Bersenam Apa?

1:06:00 PG



Assalamualaikum dan salam sejahtera

maafkan aku kalau aku nak merapu
korang tak caya ke dengan tajuk di atas?
setelah 3 hari aku berkerah tenaga menolong mak aku jahit bendera
(pilihan raya nak dekat)
baru aku tahu yang tukang jahit pun boleh bersenam

macam mana?
kan diorang mengayuh
tapi itu kalau tukang jahit tu guna yang tradisional la
kalau pakai karen, toksah cerita lebat ler...





adios

You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!