Sepatutnya..

Assalamualaikum dan salam sejahtera

apa yang sepatutnya, yang sebenarnya?

hehe, konpius dengan soalan di atas?

mesti korang terfikir, sepatutnya blog aku macam ni, tapi apasal sekarang jadi macam ni?
yup, kalau korang nak tahu, sebenarnya blog aku ni di khaskan untuk berkongsi pendapat korang,
as long as tak memfitnah, insha Allah, bole je kita berkongsi.

selain pada tu, disebabkan aku kurang mendapat idea,pada saat-saat sekarang, so, blog Pada pendapat saya ni, akan berkongsi sedikit sebanyak pengalaman aku, atau apa yang aku alami, seperti mana perkongsian review novel.

Jangan la korang risau, if korang nak tanya apa-apa, still ada lagi ruangan untuk korang bertanya, boleh komen mana-mana entri, then aku pertimbangkan tajuk korang, untuk aku bertanya pendapat blogger or bukan blogger sekalipun.

Yang bukan blogger, jangan risau, korang pun still boleh mengemukakan pertanyaan, insha Allah, kita sama-sama beri pendapat.

sekian sahaja, terima kasih.