Suits me not.



Assalamualaikum dan salam sejahtera

kenot resist, comey sgt. walaupun takda kaitan dengan entri


(ahak English hancuss, hehe)

Indah sungguh hari ini kan
Haha, sebenarnya aku dah beli 3 buah novel yang menarik minat aku
Kayanya aku. Bukan guna duit cash aku pun.
Ini ada lah duit kerajaan, iaitu BRIM,ehm.. duit kerajaan duit aku juga betul tak?
Itu aku dengar dari orang la, bukan aku kata, worang kata. Hehe

Antara novel yang aku dah rembat ialah :
Enigma oleh Nasron Sira Rahim
Katarak oleh Fitri Hussin
Epilog 3 Naga oleh Kaz Ishak
 
Mesti korang rasa pelik, apasal dengar-dengar tajuk, macam tak da unsur cinta,jangan lah korang risau, hal ini kerana unsur cinta tu still ada asalkan tidak menyelaput satu novel ni sudah la. Hehe.
  
Aku kurang meminati novel cinta sangat, waktu zaman sekolah menengah tu, memang la, ketagih novel cinta, darah muda la katakan. Ahakss.
Dah berusia ni, aku lebih suka pembacaan berat yang tak merelaks kan sangat otak aku, nanti naik lembab otak aku. Most of novel yang jenis macam ni, boleh menambahkan knowledge korang dalam pelajaran. Trust me. Novel Thriller always the best choice.

Selain novel atas ni, novel yang aku sangat-sangat minat ialah novel Ramlee Awang Mursyid (maaf kalo silap eja), sangat-sangat membuat kan pembaca terfikir dan berfikir serta perlu memikir apa yang terjadi.
Nanti-nanti ada masa, aku share ngan korang novel-novel ni, okay.
Korang pun, kalau nak share review novel-novel yang korang dah baca, roger-roger aku, mana tau aku belum baca.

Sekian terima kasih.