Lambakan Produk Kosmetik?

6:19:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

sekadar hiasan


atas tajuk di atas, saje je aku nak serius sikit hari ni, hehe.

Pada pemerhatian aku, pada masa sekarang, terlalu banyak lambakan produk kosmetik.
Start dari sabun yang kita pakai kat luaran hinggalah makanan tambahan.
Pesanan aku, korang kena berhati-hati dalam pemilihan produk ni.
Bukannya apa, mungkin ada kesan sampingan yang akan ada. Mustahil la kalau pengasas or penjual produk akan beritahu kelemahan produk mereka.
Aku tak bermaksud untuk semua produk. Mungkin ada di antaranya.
Pengguna kenalah berhati-hati. Before beli, check dulu.
Bila dah rasa betul-betul okay, baru beli.

Selalunya pengguna akan tengok pada testimoni pengguna sebelumnya. Boleh, tapi korang kena la pastikan yang testimoni tu tak di 'sponsor'.
If you know what I means.
Banyak sebenarnya aku nak berceloteh, tapi takot korang bosan.
okay, itu sahaja.
Kecantikan kita tak bergantung pada luaran, tapi lebih kepada akhlak kita.

sekian, adios amigos.

You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could