Cara Kecutkan Jerawat

5:11:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Ramai yang bertanya macam mana cara nak kecutkan jerawat tambahan yang jenis bernanah.

Ish3 macam-macam masalah korang ni.

Ni aku nak bagi tahu, petua dia senang sangat.

BAWANG PUTIH.

Korang boleh tumbuk atau hiris, kemudian korang tonyoh kat jerawat tu, kena buat selalu tau. Sampai jerawat tu kecut. Jangan pi tenyeh kat mata pulak. Kang tak pepasal je.

Intipatinya kena rajin la.

Untuk yang tak jumpa mana bawang putih kat dapur tu, pi tanya mak korang.

ehm.. Nampak sangat tak memasak. ish3. Apa nak jadi ni..

Adios amigos

You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!