Kereta Berasap!

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Aku masih trauma lagi gara2 kereta berasap pagi tadi.
takot aku kalau meletop. Sebabnya dah banyak kes kereta meletop betul tak?

Baru aku rasa macam mana perasaan di ambang kematian nak datang. Jantung aku ni macam nak terkeluar dah. menggigil tangan. Nak menangis pun ada.
Yelah, kau bayangkan baru lepas mengutuk orang. Aku dah terfikir, tak sempat nak minta maaf kat orang yang aku kutuk.

Ish3 apa nak jadi dengan aku ni.

Berbalik pada cerita aku, rupa-rupanya tangki air bocor! Mak ai, tak sampai setahun tukar boleh bocor lagi ke? Ke aku ni yang naif sangat bab kereta ni.

Moral of the story, sebelum pi mana-mana tu, check dulu keadaan kereta. Temperature pun check gak. Kalau tidak berasap la kereta kau.

Lagi satu, jangan kutuk-kutuk or mengumpat. Takot tak sempat minta maaf, huhu.

Adios