Petua Lembutkan & Licinkan Kulit

1:57:00 PTG




Assalamualaikum dan salam sejahtera

Siapa la yang tak nak kulit halus dan licin je bila sentuh, ya tak?

Ada satu petua yang aku tahu, untuk lembutkan kulit korang

HAMPAS TEH
ini tea bag, kita nak hampas teh

Korang pakai la hampas teh yang dah digunakan.

Cara-caranya :

1. Basahkan muka korang
2. Ambil hampas teh tu, gosok perlahan pada muka.
3. Biarkan selama beberapa minit
4. Bilas muka korang

Cuba sentuh muka korang licin tak?

Kalau tak percaya, cuba lah.

Adios. 

You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!